måndag 6 februari 2017

Ingrid Carlqvist funderar på att starta ett enmansparti



Hon sa på sin föreläsning att hon tänkte starta ett parti på samma sätt som Geert Wilders i Holland har gjort, och det vill jag uppmuntra henne till. Jag kommer absolut att rösta på henne, men det förutsätter förstås att hon bestämt sig för att SD inte längre är ett nationalistiskt parti, vilket hon tycks verka tveksam om.

Hon kan skita i vad nazisten sa till henne i slutet av föredraget, för att inte SvP fick så många röster var ju för att deras främsta argument var att det var demokratin som det var fel på och att det lett oss till denna massinvandring. Men om vi hade fått rösta om det på ett demokratiskt sätt så visar det sig att demokratin visar upp en stor majoritet av folket som inte vill ha massinvandring, så vad Stefan Jacobsson svamlade om är absolut inget att bry sig om!

Jag kan rekommendera Ingrid att ta del av artikelserien ”Fokus på Sverige” som har publicerats på Asylkaos för att få lite programförslag. Jag menar inte att Ingrid ska gå deras ärenden, för jag tycker att det är en bra idé med ett enmansparti och att Ingrid Själv står för politiken hon vill driva, utan att behöva väga mellan vad andra råder henne till. Hon ska köra helt självständigt, dessutom är hon stark nog för att klara av det här.

Starta upp partiet, Ingrid, du kommer att få massor av sympatisörer med en gång!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar