torsdag 2 februari 2017

Vålds- och våldtäktskaos när ungdomar bjöd afrikaner till fest




Till i första hand Annie Lööf och Maria Ferm men även andra skyldiga politiker i Sveriges riksdag

Det dom två afrikanska importvildarna har gjort sig skyldiga till håller jag er som ansvariga för tack vare er förda invandringspolitik som tydligen möjliggjort för dom här två afrikanska vilddjuren att sig in i landet.

Tack vare er har ännu en gång importerade as kunnat våldta svenska tjejer och grovt misshandlat en svensk grabb så att han får men för livet. Hoppas att ni är nöjda med att ni ännu en gång har kunnat förstöra livet för några av era landsmän.

Av hela mitt hjärta önskar jag att även era barn och eventuella barnbarn skall utsättas för något liknande utfört av ett av era importerade mångkulturella kräldjur i människoskepnad.

Om inte så då kanske det går upp för er vad ni gjort mot ert land och era landsmän.

Kan bara beklaga att inte dessa båda också hamnade på Medelhavets botten utan lyckades ta sig till Sverige och där utföra sina hemländers traditioner som tydligen innehåller det mesta man kan önska sig av primitivt våld.



Men ni kanske tycker att dessa två afrikanska djur har tillfört något av värde för vårt land? I så fall skulle jag vilja ha reda på vad det är med tanke på deras meritlista vad det gäller tidigare brott mot svenskar.

Personligen så vill jag bara påpeka att skulle något av mina barn eller barnbarn utsättas för något liknande av en av era importvildar så kan jag försäkra er att någon av er kommer att få besök av mig personligen. Ni kan vara tacksamma för att ni är politiker i Sverige för i ett annat land hade ni för länge sedan eliminerats från allt vad politik och inflytande heter med tanke på vad ni har ställt till.

Hur fan kan ni låta sådana här varelser få besudla vårt land och vår kontinent och hur kan ni bekymra er över att 5000 av dom drunknat i Medelhavet? Jo det är för att ni är fega ynkliga PK-kräk som tydligen värdesätter primitiva vildars välbefinnande långt före ert eget folks. Ni är t.o.m. så fega och gemena att ni inte ens svarar på tidigare ställda frågor en enda gång.

Men jag ställer ändock frågan ännu en gång : hur länge skall importen av vildar från dom s k MENA - länderna pågå och när anser ni att ni är färdiga med raserandet av Sverige och hur många ytterligare svenskar skall både mördas och våldtas innan ni är nöjda?

Sandor Herold, invandrare av den tamare sorten boende i den en gång svenska staden Malmö



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar