tisdag 21 mars 2017

Bert resonerar kring migrationsindustrin



Ni som vill hjälpa oss producera fler klipp och nå ut till fler lyssnare, donera till Granskning Sveriges medarbetare. Skriv vem in donerar till. Jenny behöver en ny telefon.


Swish till Fabian: 0707730230

Fabians konto i Handelsbanken: 6238-848 234 308


Köp Granskning Sveriges T-shirt här: http://www.granskningsverige.se/shop/


Skara Bert planerar enligt uppgifter vi fått in att köpa Lilleby Camping i Torslanda, inte långt från Fabian. Jag har haft dåligt med tid för samtal, men av förståeliga skäl ligger detta mig varmt om hjärtat. Jag får ett någorlunda långt samtal med Bert trots, eller kanske tack vare, att jag presenterar mig som Fabian Fjälling från Granskning Sverige. Samtalet berör både campingen och migrationsbusiness generellt.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar