REKLAM

tisdag 14 mars 2017

Skjutning med njutning



Till i första hand Nils Karlsson, mp, men även till er andra "ansvariga" i stadshuset

Man hinner ju för h-e inte stänga av datorn förrän nästa skjutning äger rum i Malmö.

I lördags var det en mångkulturell tillgång som skadesköts på Kantatgatan och igår var det troligtvis en likadan tillgång som fick smaka bly på Ystadvägen.

Hur är det nu Nisse, tycker du fortfarande att det är ofarligt att vistas utomhus i det mångkulturella Malmö som du så stolt gick omkring och visade upp för en journalist från USA?

Själv måste jag erkänna att jag mer eller mindre njuter varje gång jag läser om att ytterligare en mångkulturell skjutning ägt rum och det gör jag av den anledningen att det är ytterligare ett bevis på vad ni "ansvariga" politiker har ställt till med när ni förvandlade denna staden till ett tillhåll för primitiva vildar komna från norra Afrika och Mellanöstern och andra stenålderskulturer där man löser allt med våld.

Jag ser fram emot nästa mångkulturella skjutning som troligtvis redan kommer denna vecka och det som skulle göra njutningen av skjutningen ännu högre vore om någon "ansvarig" skulle få ta sitt "ansvar" genom att råka ut för en förlupen kula.



Förr eller senare så kommer en helt oskyldig att råka ut för att bli skjuten när vildarna gör upp sina affärer på stans gator och jag hoppas att den första blir en av er. Nu är ni förvisso inte oskyldiga för ni är allt annat än det genom den politik som har sett till att landet har invaderats av individer som inte hör hemma i ett civiliserat samhälle.

Så ta ert "ansvar" en smula och ställ upp och ta emot nästa kula!

M V H

Sandor Herold, invandrare av den tamare sorten



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar