lördag 11 mars 2017

Stöd Palestinas kamp!



Kan man tycka det när samma sorts ohyra finns i Sverige, bränner ner stadsdelar och våldtar våra flickor? De som vill stödja muhammedanpacket brukar vara kommunister, men det visar sig också att diverse nazistsympatisörer vill ge muhammedanerna sitt stöd, för de hatar också judar.

Idiotiskt, för de hatar ju inte judar på samma grundval som Hitler hatade dem, dvs på en politisk grundval. Men både nazister och kommunister är inskränkta i sitt tänkande och kan inte se nyanser.

Jag får erkänna att även jag kan ha svårt att se nyanser, för hatet förblindar, och jag är jävligt hatisk!

Jag stödjer aldrig någonsin palestiniernas kamp, för då stödjer jag ju den galnaste ideologin som finns, så i Israel/Palestina-frågan så skiter jag i det mesta, men den här videon visar ju hur jävligt det är med muhammedaner som grannar.

Sionismen härskar i USA och det är svårt att bli av med den, men det är en helt annan fråga, så det är ingen idé att käfta om den här videon!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar