torsdag 30 mars 2017

Vänsterextrema är förtryckare och ohederliga



Jag ringde för ett par månader sedan och tipsade en nyhetsredaktion gällande, att i Sverige så pågår politisk förföljelse i form av att vänsterextrema ringer SD folks arbetsgivare. Aktuell journalist uppger i samtal två att han har vetskap om att det pågår på det sätt jag beskriver.

De ringer inte heller bara arbetsgivare utan tipsar även media om "SD-rasisten".

Dessa vänsterextrema har jag dokumenterat att de kontaktat både media och min arbetsgivare. Jag har dokumentation att dessa människor som förföljer SD aktiva samt sympatisörer, gör det i organiserad form samt att en av dess ledare uppmanar folk att ringa i en kommunistisk anda i form av angiveribeteende med syftet att stigmatisera SD folk som islamofober, nazister och rasister.

Efter ett par veckor ringde jag upp aktuell journalist i samtalet, som uppgav att han inte kollat på materialet jag gav honom.

Vänsterextrema borde granskas mer av media så förtryckarna blir synliggjorda.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar