REKLAM

lördag 8 april 2017

De onda vidriga nationalisterna FÖRSTÖR demokratin – Det är de goda som UPPRÄTTHÅLLER den!



Ytterligare ett bevis på att det är godheten själv som utför det som pisstrosornas röda khmerer har på sin agenda, nämligen folkmord!

Då krävs en hel del godhet och här har vi mannen som utför den handling som endast röda khmerer (hela riksdagen och massmedia) kan se som godhet och som i förlängningen leder till parader av blommor och fackeltåg.

"Integrerad muslim" med familj, jobb – han är mönsterinvandraren som erkänt attacken

Den uzbekiske man som igår greps för terrordådet i centrala Stockholm beskrivs som en integrerad muslim med familj och jobb, rapporterar flera medier. Fria Tider

Hurra! Svärmorsdrömmen har räddat Sverige. Känn hur hjärtat bultar av glädje!



Och visst kan han verka trovärdig. Om man betraktar bilden en stund så träder hela riksdagen fram och tar form i denne fantastiske figur. Är han förresten inte lite lik Stefan Löfven? Nej, nu ser jag, det är ju Anna Kindberg Batra, hon som tycker lantisar är dumma.

Förresten, är han inte lite rödhårig ändå? Han kanske inte kan säga äj, jag menaj äjj, alltså en Pippi Långstjump fjån Småland någonstans. Han skojjaj säket på äjjet. Alltså, jag menaj att han inte kan säga äjj...  Äjj! Fan också!

Kanske han är släkt med Wolodarski? Nej nu ser jag, det är ju Tomas Mattson, eller, nja det är väl Jan Helin! Håller han inte upp ett kort där det står att han gillar lika? Eller det kanske står ”Rör inte min kompis”. Fan, då är det ju på de godas sida han står. Det var väl en enastående tur ändå! Puh!

Nu är det dags för blomsterfest på Drottninggatan. Det ska läggas ner blommor, för det har jag sett Löfven göra. Tänk så fint det ändå är med blommor.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar