REKLAM

söndag 23 april 2017

Frankrike går till val idag, och vad tror ni händer?



Jag VET att det finns massor av bilder på hur kommunister anföll nazisterna i 30-talets Tyskland, men nu när jag googlade fick jag inte upp en enda bild. Även det kommunistiska SVT har visat filmer på sådana slagsmål, men nu är bilderna borta.

Jag tänkte skriva att historien går igen och visa åtminstone en bild på hur kommunister anföll Hitlers möten och inför det tyska valet men alla bilder är borta, eller så hade jag fel sökterm. Det var i alla fall så att det var ena jävla slagsmål, och allt skylldes på nazisterna. Jag ville visa att idag är det åter kommunister som anfaller, och den här gången finns vare sig Hitler eller nazister med, ändå anfaller kommunisterna.

Så idag ser vi historiens facit om vilka som anfaller vilka




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar