tisdag 11 april 2017

Hyckleri på högsta nivå!




Jag kommer att spy om jag hör fler politiker säga att vi ska stå tillsammans, skriver Pernille Vermund, den danska partiledaren för partiet Nye Borgelige.

I Sverige har vi anledning att utbrista i samma ordalag under dessa dagar då folk- och landsförrädarna - medskyldiga till morden på terroroffren i Stockholm - står i armkrok och kräker ur sig samma hycklande och falska floskler.

Själv har jag trots detta kunnat avhålla mig från att spy ända fram tills i dag, då jag via Avpixlat tog del av en intervju med SDs partiledare Jimmie Åkesson. Då kom uppkastningen med desto större kraft! Något värre än detta är svårt att föreställa sig. Jimmie Åkesson personifierar med sitt uppträdande och sina ord det allra värsta av hyckleri och floskelspridande då han gör allt för att kopiera 7-klöverns företrädare och kyrkans representanter genom att upprepa alla deras falska uttalanden om hur stor enigheten är och hur viktigt det är att vi "håller nationen samman".

På frågorna från reportern om hans reaktion och uppfattning om det skedda dådet och hur han nu ser på framtiden, så nämner ledaren för Sveriges enda oppositionsparti (?) inte ett ord om att dådet är en konsekvens av invandringspolitiken eller - ännu mindre - att 7-klövern måste ställas till svars för morden på Drottninggatan..! (Se videon nedan)

//Kenneth Sandberg




1 kommentar:

  1. Håller med dej percy,,,vilken sopa,,,,,han är köpt eller hotad,,som trump är,,,,välj,,,pisk eller morot,,,,,jag kan ha förståelse för att dom ryggar för hotet,,,men inte att dom sitter kvar o får betalt,,,där börjar landsförräderiet

    SvaraRadera