REKLAM

lördag 1 april 2017

”JAG ÄR INTE RASIST”!!! Jessica vill bara skydda sina djur.



Nu står den här flickan anklagad för rasism för att hon vill skydda sina djur från att sparkas ihjäl av stråtrövare.

Vilka anklagar henne för rasism?

Ja, gissa!

En familj som besökte Änglagården i Ösarp utanför Lahholm förra helgen började slå och sparka djuren på gården. De ska även ha spottat gårdens ägare, 42-åriga Jessica Wendel, i ansiktet. Ett av djuren dog av våldet, skriver Expressen.

Änglagården i Ösarp har många olika sorters djur så som minigrisar, getter och höns. Gården är en populär plats för barnfamiljer, som förbokar sina besök.

Men i lördags fick Jessica Wendel, som äger Änglagården, besök av en otrevlig invandrarfamilj, en man, en kvinna och en pojke. Pojken hade en pinne i handen och började plötsligt slå getabocken Lucas över huvudet med pinnen. Därefter slog han till minigrisen Jörgen och tuppen Elvis. När Jessica sade åt honom att sluta så sparkade pappan i familjen tuppen rakt in i väggen samtidigt som han skrattade.

– Mamman började skrika åt mig. Jag förstod inte vad hon sa för hon skrek inte på svenska. Sen spottade hon mig i ansiktet, säger Jessica Wendel till Expressen. Fria Tider

Politikerpacket importerar stråtrövare för att kriga mot oskyldiga svenskar medan massmedia anklagar oss svenskar för rasism så fort man talar om att det var utlänningar som begår dessa brott.

Men jag tror inte det är lämpligt att kraftfullt tala om att man inte är rasist för att på det sättet slippa bli anklagad, för då hamnar man på defensiven och blir ännu mer angripen. Anfall är bästa försvar. Det är dessutom ett ordspråk, och ordspråk brukar också kallas visdomsord, så det är bättre att ta till sig visdomen och kraftfullt planera ett motanfall istället.

Om jag hade den gården skulle jag förbjuda alla muhammedaner att komma, eftersom deras ideologi är att alla andra som inte är muhammedaner är mindervärdiga, och eftersom djur inte kan vara muhammedaner så blir de ständigt utsatta för övergrepp från ”fredens religion”.



3 kommentarer:

  1. Och varför inte det får man fråga?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Och varför inte vadå? Du måste förtydliga dig!

      Radera
    2. Jag undrar också Martin, vad du menar med;"varför inte det".

      Radera