torsdag 18 maj 2017

Bra förslag från en... ja vad fan är det för något?



Trots att han ser ut som ett murmeldjur som har krupit upp under någon sten och totalt saknar mun så kommer han ändå med ett delvis bra förslag.

Inte att han yttrade sig nedsättande om norrmännens nationaldagsfirande, för i så fall borde heller inte Israelerna fira nationaldag, vilket hade varit ett bättre förslag, men någonstans i den här texten nedan finns ändå fröet till sanning, och som jag själv har tagit till mig.

Expressen-krönikör: Norrmännen borde skämmas på sin nationaldag

I går den 17 maj firade Norge sin nationaldag. Men det är ingen dag då norrmännen har rätt att vara stolta, menar Expressen-krönikören Salomon Schulman. Istället för att fira borde de använda dagen till att fundera över och "bearbeta" sitt judehat under andra världskriget. Fria Tider

Det här låter dubbelbottnat så det förslår, men murmeldjuret hävdar ändå en sak som jag själv tagit fasta på en tid, och det är inte att ta avstånd från nationalismen, men istället har jag "bearbetat" mitt judehat som varit obefintligt tidigare. Men tillsammans med en massa inre diskussioner fram och tillbaka och lite mer kunskap om judarnas historia har jag faktiskt kommit fram till samma slutsats som Hitler.

Att den här rasfrämlingen dessutom är krönikör på Expressen visar bara vilken dyngblaska den är. Det är sådana som du Salomon som fått upp ögonen på mig, så den typen av bearbetning önskar jag att samtliga vita människor i hela världen gör.

Att judarna är en parasitras och skadar samhällena som ett virus över hela världen är en insikt som är värdefull och som förr eller senare måste leda till att det bildas ett så starkt immunförsvar för samhällskroppen så att judarna för tid och evighet blir oskadliggjorda!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar