REKLAM

fredag 19 maj 2017

Bra! Jag förlåter heller inte Sverige!



Assange "kommer inte förlåta" Sverige

Under fredagen meddelade åklagarmyndigheten i Sverige att förundersökningen mot Wikileaksgrundaren Julian Assange läggs ned. Beslutet kommer nästan sju år efter att han först anhölls misstänkt för sexbrott mot två svenska feminister. Men Julian Assange kommer varken glömma eller förlåta, skriver han i ett uttalande på Twitter.

"Häktad i 7 år utan åtal medan mina barn växt upp och mitt namn förtalats. Jag förlåter inte och jag glömmer inte", skriver Julian Assange på fredagseftermiddagen. Fria Tider

Det finns väl ingen vettig människa som någonsin vill förlåta Sverige, om vi med Sverige menar de vidriga folkmordskhmerer som tagit makten i vårt land.

Assange har varit häktad i sju år, men jag har hittills varit häktad i sjuttio år, för ingen kan väl säga att det liv vi lever här är ett fritt liv?

Jag har gått arbetslös halva livet på grund av svartlistning på arbetsförmedlingen (jag har själv sett noteringen när en arbetsförmedlare slarvade och gick iväg och hämtade ett papper utan att stänga pärmen), jag har blivit utsatt för mobbning och utfrysning från både grannar och arbets(kamrater) på de tillfälliga underbetalda jobb jag faktiskt fick.

Jag har överfallits av vänsterfascistiska poliser, anförda av juden Strumpel, för att jag var emot massinvandring. Jag har motarbetats på alla upptänkliga sätt, något som jag har gemensamt med många andra nationalistisk sinnade personer i min ålder och yngre.

Idag är jag fattigpensionär, men jag har aldrig backat en tum för förtryckarna och jag kommer inte att backa nu heller. Jag har lärt mig att umgås med mig själv så det lider jag inte av. På sätt och vis kan man säga att jag med åren har blivit ”institutionaliserad”, precis som en livstidsdömd kåkfarare. Jag längtar inte längre efter sällskap.

Men en sak längtar jag efter, och det har jag längtat efter i hela mitt vuxna liv, och det är revolution och räfst och rättarting för folkmordskhmererna! Den längtan lär aldrig gå över!  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar