REKLAM

torsdag 15 juni 2017

Att ena nationalister mot fienden



Då jag ett tag tänkte att man skulle kunna enas om en minsta gemensam nämnare för att ena så många som möjligt i kampen mot fienden så försökte jag faktiskt.

Jag gick till och med så långt att jag gjorde reklam för podden Ingrid & Conrad på min blogg och jag har även gjort reklam för Motgift trots att de är antidemokrater. Motståndsrörelsen totalignorerade mig och visade avståndstagande, och bloggen Blueshift till och med hotade mig. Så var ligger felet?

Efter lite tankearbete kom jag fram till att lika barn leka bäst. De står nämligen alla på den destruktiva folkmordspolitikens sida.

Ingrid & Conrad är SD-sympatisörer som har insett att de som börjar bli kritiska till den kontrollerade oppositionen SD måste förmås att ändå rösta på partiet, så därför pläderar de för en kritisk röst.

Det är bara så att en kritisk röst ändå är en röst, och därmed står de på förrädarnas sida, hur nationella de än vill låta. Dessutom tål de inte Demokratbloggen för att jag säger att det finns en ideologi som till och med är värre än islam, och det är judendomen, den som Ingrids kompis Hedegaard har konverterat till.

Nu tycker hon att jag fablar på min blogg. Hon säger inte vad det är, men jag kan tänka mig att mina erfarenheter med kriminella snutar, som anfördes av en jude, nere i Kalmar var tillräckligt för henne att ta avstånd för tid och evighet. Hon menar att jag fablar!

Men hennes eget fablande ska man acceptera fullt ut, hennes skuldbeläggande av 40-talister, som hon kallar 68-generationen, ska man tro på. Vad vet hon om vad som hände vid den tiden? Var hon ens född då? Och vad säger pappskallen om alla 60-talister, som hon själv tillhör, alla 70-talister, alla 80-talister, och alla 90-talister som idag gör Sverige till det mest sinnessjuka landet i hela världen? Ja, vafan, de skyller ju inte på judarna i alla fall!

Hur kommer det sig att hon slår sig i slang med fascister när hon påstår sig hylla demokratin, och hur kan det komma sig att allehanda fascister gärna vill samarbeta med henne när hon är en sån judekramare?

Jo, de står på samma sida när det gäller att slå blå dunster i ögonen på folk.

Fascisterna har det gemensamt med förrädaroktetten i riksdagen att de kallar Sverige för demokrati, men endast med den skillnaden att de förra försvarar demokraturen medan de senare vill ha det till att det är demokratin som har förstört samhället, och därmed jobbar båda parter på att kalla denna diktatur för demokrati, precis som i dystopin 1984!

Det gäller att blanda ihop korten!

När det påstods att nazister höll på att ta över Ukraina jublade fascisterna, trots att det hela var vidrigt. Om det är något Hitler skulle ha stått för kan det inte vara vidrigt, resonerade de. Idag är det mycket riktigt en jude som styr över Ukraina.



Vad sägs om krigshetsen mot Ryssland?

Fascisterna hittar idag på historier om att Putin är bolsjevik och att han vill ha multikultur i Ryssland så att det stänker om det, trots att Putin flera gånger har varnat Europa för denna massinvandring.

Men myterna om Putin som bolsjevik tycks vara lika heliga som att kritisera judarna, trots att det ser ut som om det är två olika läger i den här frågan, mellan demokrater och antidemokrater. Men de har ett gemensamt och det är att dölja fakta. Vissa saker får bara inte sägas!

Vad är det för yttrandefrihet om vissa saker inte får sägas?

Det ena lägret vill ha demokrati och pekar ut demokraturen som demokrati. Deras påhejare är sådana som vill få med sig folk som börjar inse att det är si och så med demokratin. Damage control då för helvete!

Nu gäller det att hålla tungan rätt i mun och ta upp frågor som förrädaroktetten håller tyst om, för att på det sättet framstå som riktiga demokrater. Det gäller att berätta hur farlig ideologin islam är. Men att judendomen är som en kopia på islam får absolut inte komma fram! Det är med andra ord blå dunster som gäller.

Sedan har vi folk som är riktigt förbannade och vill ha revolution. Det är dessa som allehanda nazister och fascister vill nå. De slår blå dunster i ögonen på folk och påstår att det är demokratin som har förstört landet, och att det är judarna som har hittat på demokratin, därför ska demokratin bort, resonerar de. Fiffigt va?

Det finns bara ett aber och det är internet, för demokratin över internet kommer för alltid att krossa både kontrajihadister och fascister, och demokratin kommer att segra över hela världen – även den tredje världen!

På samma sätt som uppfinnaren av ångmaskinen på sin tid inte kunde ana vilken industriell revolution den här uppfinningen skulle ge, på samma sätt är det många pseudoradikala som inte kan ana vilken demokratisk revolution internet kommer att innebära.

Här stöts och blöts alla frågor, och de som inte håller måttet får stryka på foten och därefter kommer det stora folkflertalet att ansluta sig till den demokratiska linjen, och då hjälper det inte vad antidemokraterna än skriker om. Deras tjutanden och anklaganden kommer att drunkna i folkflertalets brus, och allt svagare hörs dessa falska anklagelser:

... Det är 40-taliisternas fel, det är kvinnornas fel, det är ungdomarnas fel, det är demokratins fel, det är någon annans fel...



2 kommentarer:

  1. Jag har aldrig förstått vad ingrid o conrad svamlar om ,, om man inte förstår sammanhanget i det som händer i världen så är det tragiskt ,,
    Jag fick upp ögonen för detta ca ett år tillbaka ,,, skulle då ingrid som hållt på med politik mycke längre tid en ett år inte förstå ? Nää hon vet ,men hon törs inget yppa ,hon går helt o hållet sd,s väg ,jäkla araber , muslimer osv ,,, så vill nwo packet att det ska vara ,då gör sd o ingrid detta ,,, köpta skitstövlar är vad dom är

    Tyvärr så förstör dessa kampen då de lurar folk att rösta på sd

    SvaraRadera
  2. Glömde
    Jag har sagt hela tiden att detta inte kommer att lösas på demokratisk väg utan det går till anarki,,där kommer vanliga svenskar att ligga på knä o be om nationalisternas hjälp mot natostyrkor som placerats i sverige
    Så det är skit samma vem vi röstar på eftersom jag är påläst så kommer jag inte att gynna sd längre,,,dom kan inte lura mej

    SvaraRadera