REKLAM

onsdag 28 juni 2017

Centraleuropa står enade mot illegal massinvandring



"Välfärd, säkerhet, ordning och utveckling kan inte upprätthållas om Europa inte försvarar sina gränser."



Central European Defence Cooperation (CEDC), en försvarsallians ledd av Ungern, har meddelat att de kommer att arbeta tillsammans för att stävja inflödet av illegala migranter till Europa. Noterat.nu

*

27 juni 2017 kl. 08:29 skrev Sandor ... <sandorherold@hotmail.com>:

Skulle vilja rekommendera er båda att sätta upp denna mannens bild ovanför era sängar så att ni varje morgon när ni vaknar påminns om hur en politiker ser ut som tar sitt ansvar gentemot sitt eget folk och land och inte släpper in vildar komna från halsavskärarkulturer där man t.o.m. sparkar fotboll med dom avskurna huvudena.

F ö så väntar jag fortfarande på svar från er angående mina frågor om afghanska åldersbedragare. Men tydligen så tryter argumenten och skrivklådan avtar ganska snabbt när det gäller att argumentera mot fakta.

Ynkligt, minst sagt!

Sandor Herold, Malmö

*



Från: Olle Schmidt <o.schmidt@telia.com>
Skickat: den 27 juni 2017 09:38:37

Bästa Sandor Herold,

Varför detta höga tonläge!

Som Du minns har vi träffats, och då kom vi överens om att vi har olika uppfattningar och låta det vara med det.

Du tycker som Du gör, jag tycker som jag gör.

Utnyttja Din rätt att replikera på vad vi(jag) skriver, men framförallt var försiktig med att hota oss som Du gör ett av Dina mejl. Du som är så mån om att framhålla att svensk lag gäller för alla i vårt land, en uppfattning som f ö jag till fullo delar, borde veta att det strider mot svensk lag att hota eller trakassera någon, också på sociala medier.

Hälsn,

Olle Schmidt

Skickat från min iPad

*

From: Sandor ...

Bästa Olle Schmidt

Har gått igenom mailen till dig och kan inte finna några hot eller trakasserier mot vare sig dig eller Sverker Oredsson.

Om du/ ni känner er hotade så kan jag bara rekommendera er att vända er till lämplig polisstation och anmäla mig.

Beklagar dock att jag har lite svårt att anlägga en vördsam och respektfull ton mot sådana som ni.

M V H

Sandor Herold, Malmö

*



Dessutom är det – än så länge – inte förbjudet enligt svensk lagstiftning att framföra till stolpskott som Olle Schmidt et consortes vad vi anser om deras intellektuella tillkortakommande respektive avsaknad av sunt förnuft. Alternativt det hyckleri dom ägnar sig åt, såsom “agerande mot bättre vetande”..!

Sannolikt är dom dock inte mer korkade än att dom förstår att verkligheten är på väg att hinna ifatt dem – en insikt som troligtvis är förklaringen till deras upplevelse av stegrat “hot” i deras kringmiljö.

Vilket vi ingalunda känner som vårt ansvar. Tvärtom kommer vi att stå i främsta ledet och jubla den dag då rättvisa á la den som till slut skipades visavi Rumäniens Ceaucescu – för att inte tala om Norges Quisling – blir ett faktum..!

Och i en svensk folkdomstol lär inte vare sig liten eller stor sinnesundersökning komma på tal för att förhala verkställigheten...

//Kenneth Sandberg



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar