REKLAM

söndag 18 juni 2017

Fröken Åkesson är rasist!



Jimmie Åkesson på Järvaveckan: "Jag är nationalist, och jag är för invandring!"

Det var bitvis ett respektlöst beteende som mötte Sverigedemokraternas partiledare Jimmie Åkesson när han talade på Järvaveckan i Stockholm på lördagen. En del besökare höll upp skyltar med "Jimmie = Rasist" och avbröt hans tal upprepade gånger. Men de flesta visade ändå respekt och SD-ledaren kunde genomföra hela talet.

– Även den dag då jag får bestämma allting i det här landet så kommer vi ha invandring, sade Jimmie Åkesson
. Fria Tider

Skyltarna om att Åkesson är rasist kanske har en annan innebörd än den jag lägger i den, men om man vill ha invandring så är man rasist, mot det egna folket.

Jag har länge observerat handtecknen Fröken Åkesson gör och undrar om det är något hemligt frimurartecken som visar att han tillhör globalistskaran, för diverse satanister brukar ju tycka att det är så viktigt att göra tecken med händerna, som en slags besvärjelse.

Vi får hoppas att den dagen aldrig kommer då Fröken Åkesson får bestämma allting här i Sverige, trots att förrädarparet Ingrid & Conrad gör allt i deras makt för att han ska få göra det.

Lögnhalsen fortsätter:

 – Därför åkte jag helt enkelt hem till människor i Husby, Tensta och så vidare. Jag pratade i en halvtimme en timme om hur de upplever sin vardag. Det var en av de bästa saker jag gjort som politiker, sade Jimmie Åkesson.

– Inte bara för att man fick direkt kontakt med vanliga människor och väljare, utan för att man fick en väldigt tydlig bild av hur folk upplever sin vardag. Folk vågar säga precis vad de tänker, fortsatte han samtidigt som polisen eskorterade bort en medelålders svensk man som gav SD-ledaren finger.

Han var alltså inte ensam i Husby eftersom polisen plockade bort alla obekväma personer mot förrädaräcklet, till exempel en vit man.

– Jag är svensk politiks svarta får. Etablissemanget tycker inte om mig. Vi säger sånt som de inte tycker om. Då blir det extra viktigt för mig att överbrygga klyftorna som finns i samhället. Därför är det extra bra att jag står här idag. Ni som lever här måste få en chans att lyssna på vad vi säger. Vi är partiet för skötsamma och laglydiga människor i hela landet!, sade Åkesson och påpekade att alltfler invandrare röstar på SD.

Det måste vara så om förrädarna ska vinna. Då måste det finnas en kontrollerad opposition som av båda lägren framställs som ett hatat parti, men som vi ser av SDs politik och dess förrädare till ledare så står de i alla fall på samma sida, både vad det gäller invandring och förvandla Sverige till en mångkultur, hetsa mot den enda verkliga demokratin i Öst, locka hit Nato, och förstöra för det egna folket.

Vi ser hur Trump gjorde i Amerika. Han är också en judekramande sionist, och nu hotar han hela världen. Om Fröken Åkesson skulle komma till makten så får vi ett ännu värre helvete än vad vi har idag, men då har förrädarparet Ingrid & Conrad avslöjat sig en gång för alla!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar