REKLAM

lördag 17 juni 2017

Varför gick det inte Att ena nationalisterna? Jag hittade inga!



Som jag kunde konstatera i det här blogginlägget så visade sig alla nationalister egentligen vara globalister, något som jag faktiskt har anat en tid.

Det ska visa sig i en video som jag blev tipsad om av en läsare att jag hade slagit huvudet på spiken. Walter Veith heter en föreläsare som visade sig vara mycket intressant.

Jag får erkänna att jag var lite skeptisk i början när föreläsaren började sin föreläsning med en kristen bön, eftersom jag själv är ateist med en etik som jag själv tolkar ur Asatron, men det blev allt mer intressant vartefter i den nästan två timmar långa videon, för här avslöjades hur sionismen har skapat motsatspar för att förvilla folket så att de inte ska veta vare sig ut eller in.

Till exempel avslöjas det att katolicismen är skapad av sionismen för att ta över världen med påven som huvudrollen, vilket jag själv tycker verkar som klippt och skuret för min egen uppfattning om påven som krigsherre över erövringen av Sverige med hugg och slag och senare också häxbränningarna.

Varför just tyskarna fick lida alla helvetes kval under andra världskriget förklaras av att det var just Tyskland som hade producerat Martin Luther som var starkt sionistfientlig och vände sig emot katolicismen.

Tyskland störtades i eld och lågor av dess egen ledare Adolf Hitler som var katolik. Det var enda sättet att komma åt tyskarna, nämligen att låtsas stå på deras sida.

Det enda sättet att komma åt svenskarna på är också att låtsas stå på svenskarnas sida, precis som Ingrid & Conrad gör. Observera att Ingrid utger sig för att vara demokrat medan Conrad är fascist, men ändå umgås de som ler och långhalm. Och båda vill de framställa islam som den allra värsta ideologin, och Ingrid skryter om att vara kontrajihadismens drottning, för hon är en mycket noggrant undersökande journalist!

Ändå klarar hon inte av att undersöka judendomen. Hon kan inte ens ta sig in på nazisternas hemsida och läsa deras partiprogram så hon nöjer sig med att gissa, bekvämt nog.

Den här videon är sevärd och Walter Veith tar upp en massa om sionisternas olika gester de har för sig för att på ett magiskt sätt kommunicera med andra sidan eller något annat ockult, så alla som är med i videon, både kristna och så kallade demokrater (som ju istället är demokraturförespråkare) går väl ihop med nazister, islamister, och kommunister.

Om ni inte har tid att se videon nu så boka in en tid då ni kan lägga en timme och 50 minuter på att se den, så ljusnar bilden av globalistiskt hopkok och det blir allt tydligare att både Ingrid & Conrad såväl som Motgift, Blueshift och motståndsrörelsen går globalismens ärenden.

Det blir också tydligt varför nazisterna anklagar Putin för att vara något han absolut inte är. Det är därför att Putin håller sig till den ortodoxa kyrkan, som står i direkt motsättning till katolicismen.

Ryssland är jättestort och sträcker sig över två kontinenter. Man har en högt älskad ledare som tillhör sionismens värsta fiende. Det är därför som alla makter i världen vill ha världskrig mot Ryssland för att störta ryssarna i samma helvete som de protestantiska tyskarna fick uppleva.

Äkta Lutheranism och äkta ortodox kristendom står alltså i bjärt kontrast till sionismens alla grupper de har skapat. I den här videon får vi svaret på många frågor:




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar