REKLAM

söndag 23 juli 2017

Det kan vara svårt att begripa att den lilla folkspillran judar kan ligga bakom alla stora krig och allt folkförtryck i världen.



Själv tog det mig flera år att förstå hur det kan komma sig, så jag ignorerade alla försök från flera läsare att sätta mig in i den frågan, för det finns i så fall så mycket annat som andra grupper kunde kräva av mig att läsa.

Jag är ingen plugghäst, så jag läser inte igenom HELA Bibeln för att dra slutsatser om den religionen. För mig räcker det med att jag bläddrar igenom lite olika kapitel för att förstå att det i princip står samma skit i varje kapitel.

Jag ids inte läsa igenom Martin Luthers skrifter eller annat tungrott, för att sedan kanske ändå komma fram till att judarna trots allt är oskyldiga, så jag låste mig från alla argument. Men det gnagde i mig hela tiden vem den skyldige är, för hela västvärlden ägnar sig åt självmord som på en given signal.

I vilket fall som helst var jag mycket tveksam till David Duke, larvigt nog, tills jag insåg att det var av känslomässiga skäl som jag inte ville vidröra frågan på flera år.

Trots att jag visste att känslor katalyserar fram tankar som i sin tur katalyserar fram handlingar, så insåg jag inte att det var dags att börja tänka. Men tankearbetet drog i alla fall igång, och plötsligt som i ett bomnedslag blev jag övertygad om det som mitt undermedvetna försökt tränga fram till medvetandet under flera år.

Det behövdes inte många argument längre, för nu hade väckarklockan börjat ringa. Jag blev klarvaken och absorberade varje ord om judarnas effekt på samhället under tusentals år.

Här nedan beskriver David Duke, som ju uppenbarligen är en plugghäst och gillar att läsa och forska, hur svårt han hade att känslomässigt ta till sig judarnas parasitära drag. Så i avsnitt 17 av My Awakening beskriver han sitt uppvaknande.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar