REKLAM

torsdag 20 juli 2017

Kaos: En ny serie skrifter nummer 2



Bäste läsare, när jag blev pensionär bestämde jag mig för att undersöka varför världen befinner sig i kaos och ett antal år senare får du denna skriftserie.

Så börjar det första numret av en serie skrifter som behandlar olika ämnen. Jag delar ut den i brevlådorna där jag bor i form av ett 4-8 sidigt A5-häfte. För den som önskar finns det möjlighet att fylla i en annan ort och underteckna med ett annat namn - dessa platser är nämligen blanka i bifogad pdf.

Nummer 2-2017 bifogas. Äldre nummer finns på syntes.be/attack

Med vänlig hälsning

Mikael Möller

PS Rekommenderar en prenumeration på Demokratbloggen (ange bara epostadress). Den innehåller ofta intressanta uppgifter och tänkvärda analyser.

Mikael Möller

"Svenskar i alla län, förena er!"

"Religion går in - Vett går ut"


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar