REKLAM

måndag 7 augusti 2017

Återvändare



Förslaget att riva upp IS-terroristers pass och ta bort deras medborgarskap är inget som stöds av Sveriges regering.

– Vi kan inte göra människor statslösa!, säger inrikes- och justitieminister Morgan Johansson (S) till SvD. Fria Tider


Till Morgan Johansson, s.k. minister

Inte för att det förvånar mig men tydligen så sätter du s.k. återvändares intressen och väl och ve före dina egna landsmäns säkerhet genom att du vägrar att konfiskera deras pass och därigenom vägra dom att komma in i landet.

Återvändare som troligtvis ägnat sig att skära halsen och på andra sätt avrätta folk i stort antal sätter du tydligen större värde på än dina egna landsmän. Dessa har först tagit sig in i landet och fått asyl med hänvisning till att dom har flytt förföljelse och våld. Sedan återvänder dom frivilligt till Syrien och Irak och deltar i krig och utför dom mest bestialiska gärningar och du gör inget för att förhindra dom från att en andra gång komma hit.

Du har tydligen inte ägnat en enda tanke på vad dessa monster kan företa sig när dom väl har återkommit hit? Du har tydligen inte heller ägnat en enda tanke på att du utsätter dina egna landsmän för livsfara genom att låta dessa as komma tillbaka och här röra sig fritt på gator och torg?

Jag kan bara uttrycka mitt gränslösa hat mot sådan ynkliga politiker som inte ens är kapabla och villiga att sätta sina egna landsmäns intressen och säkerhet före återvändande massmördare som nu för andra gången bluffar sig in i landet.

Av hela mitt hjärta önskar jag att du eller någon av dina anhöriga kommer att bli ett av offren när en återvändare visar upp sina kunskaper i hur man snabbt skär halsen av en person på öppen gata eller smäller av sitt bombbälte. Jag respekterar en hundskit på trottoaren mer än en sådan ynklig och feg varelse som du tydligen är. När jag rastar min hund och plockar upp det som kommer ut från hans bakre regioner så säger jag numera så här, " Kom nu lille Morgan, inte skall du ligga här ensam på gatan. Du skall naturligtvis tillbaka till dina kollegor i hundlatrinen (läs regeringen)".

En politiker som är så j-a feg att han inte vågar göra mördare statslösa utan tillåter dom att återvända förbehållslöst är inte värt annat än ovanstående.

Och för att ännu mer bevisa vilken ynklig varelse du är så tycker jag att du ännu en gång skall ringa till SÄPO och uppmana dom att kontakta mig. Kan inte nog beklaga dom SÄPO-anställda som måste följa i dina fotspår och leka livvakt. Hade jag varit en av dom så hade jag inte lyft ett finger för att skydda dig vid ett eventuellt attentat. Det visar också hur rutten du är när du själv tar livvakter i anspråk för att säkra din tillvaro medan du inte ens är kapabel och villig att försvåra för terrorister att återkomma till landet och därmed i varje fall minska risken för nya terrorattentat där oskyldiga får sätta livet till.

Utan konkurrens är du nog den mest hatade politikern i landet!!!

Till sist så uppmanar jag dig att inte en enda gång med ett enda ord framföra någon som helst kritik mot Viktor Orbán i Ungern. Du är nämligen inte värd att ens uttala hans namn eftersom han är en politiker som sätter sina egna landsmäns säkerhet och framtid långt före som du gör återvändande massmördares och andra primitiva våldsbejakande varelser.

Utan några som helst vänliga hälsningar

Sandor Herold, Malmö

***



Hav tålamod, bäste Sandor Herold!

Om inte islamisterna – med Morgan Johanssons egna benägna bistånd – upprättar ett kalifat i Sverige och som tack för hjälpen gör honom ett huvud kortare (är den “längden” överhuvudtaget mätbar..?), så har den energiske folk- och landsförrädaren snart passerat sina åsiktsfränder Reinfeldt och Löfven på den ordningslista som lite längre fram sannolikt aktualiseras inför folkdomstolar och arkebuseringar.

Historien är full av exempel på hur verkligheten alltid hinner ikapp. Och rättvisa “utmätes”!

//Kenneth Sandberg



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar